ben kimim?


Bi hikaye biliyorum.
Bir kizin hikayesi,
Yuz hatlariyla destan yazabilecegim bir kiz,
Öpmeyle, koklamayla gorulemeyecek olan hatlar,
Psikolojik sorunlari vardi ve bunlarin sebep oldugu hormonal bozukluklar.
Yeniden doguşun evresini yaşiyordu,
Beyni ona turlu turlu oyunlar oynamaya başlamişti,
Üstesinden gelebilecekti sanırım.
Gelecekti ama sahip oldugu maddi manevi cogu seyden vazgecerek.
Gozlerinin bugune kadar gormedigi duymadigi, aklinin almadigi seylerdi bunlar.
Gozleri mi acilmisti?
Yoksa Gozleride mi bu kirli oyunun bir parçasıydı?
Bilmiyorum.
Ama bi travma yaşiyordu.
Bazen uzuluyodu ama hayir duygulariyla hareket etmemeliydi,
Duygunun zamanı mıydı.
Vijdan yapmanın zamanı mıydı,
‘’ben’’ duygusu sarmişti her yanını,
Bir yandan da kendi olmaktan cikiyordu.
Ama hayir!
Belkide ayni kisiydi,
yada var miydi oyle biri?
Bir zamanlar yasadigim seyler, bana ogrettigi seyler gercekten yasanmis miydi?
Emin değilim.
Bazen o kim diye dusunuyorum,
Karsisina cikip sen kimsin diye sormak istiyorum.
Ama ya ben senim derse!
O benmi acaba gerçekten.
Benmi yarattim acaba onu?
Var olan bedenine ben mi cennetiyle cehennemiyle koca bir dunya sigdirdim?
Sevdigim, katilim, kurtaricim, nefretim, kinim, ozlemim,..
hepsi tek bir bedende.
Yada sen?
Ben misin gercekten?

Oyleyse şayet, ben kimim?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hevdîtina mewlana û şems ya yekem

iki odalı mustakil ev